انگيزه: در جايي كه توليد اپوكسي چوب مجدد توسط اپراتورهاي مستقل انجام مي شود، سود تنها انگيزه است. با اين حال، بيشتر توليد مجدد توسط سازندگان تجهيزات اصلي دنبال مي شود كه به طور كلي انگيزه اي براي اپوكسي چوب انجام اين كار با سود، اثرات زيست محيطي يا قوانين زيست محيطي ندارند. در عوض، براي جلوگيري از رقابت در پشتيباني پس از فروش، حمايت از مالكيت معنوي يا محافظت از برندها (در برابر عملكرد ضعيف پس از سرويس يا فروش مجدد توسط افراد مستقل) انجام مي شود. g همچنين ابزاري را براي تامين قطعات براي محصولاتي كه به تدريج از توليد خارج شده اند فراهم مي كند، و در برخي موارد ممكن است منبع ارزان تر يا سريع تري براي قطعات نسبت به جايگزين هاي جديد باشد - به عنوان مثال اگر محصولات به دليل قديمي بودن فني برخي از آنها جايگزين شوند. نه همه اجزاي آنهاشرايط موفقيت: محصولاتي كه توليد مجدد آنها احتمالاً موفقيت آميز است، معمولاً در پايان چرخه عمر خود، در بازاري با توسعه فناوري كند هستند. قيمت محصول استفاده شده قبل از توليد مجدد 20-0% قيمت جديد است و محصول بازسازي شده 40 تا 60% قيمت جديد به فروش مي رسد. توليد مجدد موفق معمولاً در شركتهايي كه به صورت عمودي يكپارچهتر هستند اتفاق ميافتد، اما مشخص نيست كه آيا اين امر علت يا معلولي است.راهنمايي طراحي: فقط تعداد كمي از نويسندگان توصيه هاي طراحي را براي محصولاتي كه براي بازسازي در نظر گرفته شده اند گزارش كرده اند كه در جدول 3.2 خلاصه شده است. يك گزينه در حال ظهور براي محصولات مدولار، تعبيه نظارت الكترونيكي كافي در محصول است شكل 3.2. معاوضه بين تأثيرات فاز توليد و استفاده با پيشرفت هاي فناوري (اقتباس از ون نس و كرامر، 2006). تأثير بلندمدت زيستمحيطي مالكيت محصول به تعادل بين انرژي توليد (مراحل در خطوط)، انرژي فاز مصرف (شيب خطوط)، طول عمر (زمان بين مراحل) و سرعت بهبود فناوري بستگي دارد. كاهش شيب شيب ها با گذشت زمان)
https://www.royalgarnetco.com/5اپوكسي-چوب-بهچه-صورت-انجام-ميشود؟
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/9/28 ساعت: ۱۴ توسط:royalgarnet :
انگيزه: در جايي كه توليد اپوكسي چوب مجدد توسط اپراتورهاي مستقل انجام مي شود، سود تنها انگيزه است. با اين حال، بيشتر توليد مجدد توسط سازندگان تجهيزات اصلي دنبال مي شود كه به طور كلي انگيزه اي براي اپوكسي چوب انجام اين كار با سود، اثرات زيست محيطي يا قوانين زيست محيطي ندارند. در عوض، براي جلوگيري از رقابت در پشتيباني پس از فروش، حمايت از مالكيت معنوي يا محافظت از برندها (در برابر عملكرد ضعيف پس از سرويس يا فروش مجدد توسط افراد مستقل) انجام مي شود. g همچنين ابزاري را براي تامين قطعات براي محصولاتي كه به تدريج از توليد خارج شده اند فراهم مي كند، و در برخي موارد ممكن است منبع ارزان تر يا سريع تري براي قطعات نسبت به جايگزين هاي جديد باشد - به عنوان مثال اگر محصولات به دليل قديمي بودن فني برخي از آنها جايگزين شوند. نه همه اجزاي آنهاشرايط موفقيت: محصولاتي كه توليد مجدد آنها احتمالاً موفقيت آميز است، معمولاً در پايان چرخه عمر خود، در بازاري با توسعه فناوري كند هستند. قيمت محصول استفاده شده قبل از توليد مجدد 20-0% قيمت جديد است و محصول بازسازي شده 40 تا 60% قيمت جديد به فروش مي رسد. توليد مجدد موفق معمولاً در شركتهايي كه به صورت عمودي يكپارچهتر هستند اتفاق ميافتد، اما مشخص نيست كه آيا اين امر علت يا معلولي است.راهنمايي طراحي: فقط تعداد كمي از نويسندگان توصيه هاي طراحي را براي محصولاتي كه براي بازسازي در نظر گرفته شده اند گزارش كرده اند كه در جدول 3.2 خلاصه شده است. يك گزينه در حال ظهور براي محصولات مدولار، تعبيه نظارت الكترونيكي كافي در محصول است شكل 3.2. معاوضه بين تأثيرات فاز توليد و استفاده با پيشرفت هاي فناوري (اقتباس از ون نس و كرامر، 2006). تأثير بلندمدت زيستمحيطي مالكيت محصول به تعادل بين انرژي توليد (مراحل در خطوط)، انرژي فاز مصرف (شيب خطوط)، طول عمر (زمان بين مراحل) و سرعت بهبود فناوري بستگي دارد. كاهش شيب شيب ها با گذشت زمان)
https://www.royalgarnetco.com/5اپوكسي-چوب-بهچه-صورت-انجام-ميشود؟
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/9/28 ساعت: ۱۴ توسط:royalgarnet :
انگيزه: در جايي كه توليد اپوكسي چوب مجدد توسط اپراتورهاي مستقل انجام مي شود، سود تنها انگيزه است. با اين حال، بيشتر توليد مجدد توسط سازندگان تجهيزات اصلي دنبال مي شود كه به طور كلي انگيزه اي براي اپوكسي چوب انجام اين كار با سود، اثرات زيست محيطي يا قوانين زيست محيطي ندارند. در عوض، براي جلوگيري از رقابت در پشتيباني پس از فروش، حمايت از مالكيت معنوي يا محافظت از برندها (در برابر عملكرد ضعيف پس از سرويس يا فروش مجدد توسط افراد مستقل) انجام مي شود. g همچنين ابزاري را براي تامين قطعات براي محصولاتي كه به تدريج از توليد خارج شده اند فراهم مي كند، و در برخي موارد ممكن است منبع ارزان تر يا سريع تري براي قطعات نسبت به جايگزين هاي جديد باشد - به عنوان مثال اگر محصولات به دليل قديمي بودن فني برخي از آنها جايگزين شوند. نه همه اجزاي آنهاشرايط موفقيت: محصولاتي كه توليد مجدد آنها احتمالاً موفقيت آميز است، معمولاً در پايان چرخه عمر خود، در بازاري با توسعه فناوري كند هستند. قيمت محصول استفاده شده قبل از توليد مجدد 20-0% قيمت جديد است و محصول بازسازي شده 40 تا 60% قيمت جديد به فروش مي رسد. توليد مجدد موفق معمولاً در شركتهايي كه به صورت عمودي يكپارچهتر هستند اتفاق ميافتد، اما مشخص نيست كه آيا اين امر علت يا معلولي است.راهنمايي طراحي: فقط تعداد كمي از نويسندگان توصيه هاي طراحي را براي محصولاتي كه براي بازسازي در نظر گرفته شده اند گزارش كرده اند كه در جدول 3.2 خلاصه شده است. يك گزينه در حال ظهور براي محصولات مدولار، تعبيه نظارت الكترونيكي كافي در محصول است شكل 3.2. معاوضه بين تأثيرات فاز توليد و استفاده با پيشرفت هاي فناوري (اقتباس از ون نس و كرامر، 2006). تأثير بلندمدت زيستمحيطي مالكيت محصول به تعادل بين انرژي توليد (مراحل در خطوط)، انرژي فاز مصرف (شيب خطوط)، طول عمر (زمان بين مراحل) و سرعت بهبود فناوري بستگي دارد. كاهش شيب شيب ها با گذشت زمان)
https://www.royalgarnetco.com/5اپوكسي-چوب-بهچه-صورت-انجام-ميشود؟
اپوكسي چوب | اپوكسي سنگ | رويال گارنت | royalgarnet
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/9/28 ساعت: ۱۴ توسط:royalgarnet :
انگيزه: در جايي كه توليد اپوكسي چوب مجدد توسط اپراتورهاي مستقل انجام مي شود، سود تنها انگيزه است. با اين حال، بيشتر توليد مجدد توسط سازندگان تجهيزات اصلي دنبال مي شود كه به طور كلي انگيزه اي براي اپوكسي چوب انجام اين كار با سود، اثرات زيست محيطي يا قوانين زيست محيطي ندارند. در عوض، براي جلوگيري از رقابت در پشتيباني پس از فروش، حمايت از مالكيت معنوي يا محافظت از برندها (در برابر عملكرد ضعيف پس از سرويس يا فروش مجدد توسط افراد مستقل) انجام مي شود. g همچنين ابزاري را براي تامين قطعات براي محصولاتي كه به تدريج از توليد خارج شده اند فراهم مي كند، و در برخي موارد ممكن است منبع ارزان تر يا سريع تري براي قطعات نسبت به جايگزين هاي جديد باشد - به عنوان مثال اگر محصولات به دليل قديمي بودن فني برخي از آنها جايگزين شوند. نه همه اجزاي آنهاشرايط موفقيت: محصولاتي كه توليد مجدد آنها احتمالاً موفقيت آميز است، معمولاً در پايان چرخه عمر خود، در بازاري با توسعه فناوري كند هستند. قيمت محصول استفاده شده قبل از توليد مجدد 20-0% قيمت جديد است و محصول بازسازي شده 40 تا 60% قيمت جديد به فروش مي رسد. توليد مجدد موفق معمولاً در شركتهايي كه به صورت عمودي يكپارچهتر هستند اتفاق ميافتد، اما مشخص نيست كه آيا اين امر علت يا معلولي است.راهنمايي طراحي: فقط تعداد كمي از نويسندگان توصيه هاي طراحي را براي محصولاتي كه براي بازسازي در نظر گرفته شده اند گزارش كرده اند كه در جدول 3.2 خلاصه شده است. يك گزينه در حال ظهور براي محصولات مدولار، تعبيه نظارت الكترونيكي كافي در محصول است شكل 3.2. معاوضه بين تأثيرات فاز توليد و استفاده با پيشرفت هاي فناوري (اقتباس از ون نس و كرامر، 2006). تأثير بلندمدت زيستمحيطي مالكيت محصول به تعادل بين انرژي توليد (مراحل در خطوط)، انرژي فاز مصرف (شيب خطوط)، طول عمر (زمان بين مراحل) و سرعت بهبود فناوري بستگي دارد. كاهش شيب شيب ها با گذشت زمان)
https://www.royalgarnetco.com/5اپوكسي-چوب-بهچه-صورت-انجام-ميشود؟
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/9/28 ساعت: ۱۴ توسط:royalgarnet :